მეორე დღის რეფლექსია
ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში
გავეცანი პროექტის
მახასიათებლებს, დაგეგმვას. გავაცნობიერე, რომ პროექტი არის პრობლემის მოგვარებაზე
ორიენტირებული სწავლება. შევარჩიე თემა და
მსჯელობის შედეგად ჩამოვყალიბდით მოცემული პრობლემის გადაჭრის გზებზე.
შევარჩიე თემის შესაბამისი სტანდარტი. გამოვიყენეთ
ბლუმის ტაქსონომია, რის მიხედვითაც განვსაზღვრეთ სტანდარტი შესაბამისი ინდიკატორებით.
მოსწავლეები მუშაობენ გუნდურად, რაც ხელს უწყობს გუნდური უნარ-ჩვევების განვითარებას.
მოსწავლეები მუშაობენ გუნდურად, რაც ხელს უწყობს გუნდური უნარ-ჩვევების განვითარებას.
No comments:
Post a Comment