Saturday, February 13, 2016

მეორე დღის  რეფლექსია

ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში
გავეცანი პროექტის მახასიათებლებს, დაგეგმვას. გავაცნობიერე, რომ პროექტი არის პრობლემის მოგვარებაზე ორიენტირებული სწავლება.  შევარჩიე თემა და მსჯელობის შედეგად ჩამოვყალიბდით მოცემული პრობლემის გადაჭრის გზებზე.
 შევარჩიე თემის შესაბამისი სტანდარტი. გამოვიყენეთ ბლუმის ტაქსონომია, რის მიხედვითაც განვსაზღვრეთ სტანდარტი შესაბამისი ინდიკატორებით.
   მოსწავლეები მუშაობენ  გუნდურად, რაც ხელს უწყობს გუნდური უნარ-ჩვევების განვითარებას.

No comments:

Post a Comment